Vitrine din sticla – elementele de baza pentru designul interior inteligent al unui spatiu comercial

Amenajarea unui spatiu comercial nu poate fi realizata fara integrarea unor vitrine din sticla, de diferite dimensiuni si modele, astfel incat produsele sa fie expuse aproape integral. Esentiale in orice magazin si magazin de prezentare, vitrinele de sticla pot fi dispuse conform viziunii unice a beneficiarilor, dar intotdeauna este binevenit ajutorul unui specialist in decoratiuni interioare.

Vitrine din sticla – Investiti in amenajarea spatiului pentru cresterea vanzarilor

Indiferent care este specificul afacerii comerciale pe care o administrati, modul in care produsele sunt prezentate influenteaza si numarul de produse vandute intr-o zi. De la tipul de lumina ales, culorile selectate pentru decor si pana la mobilierul si elementele de amenajare, totul conteaza, pana la cel mai mic detaliu si accesoriu de decor.

Aceste vitrine sticla spatiu comercial sunt proiectate astfel incat sa se potriveasca oricarui tip de afacere, atributul principal fiind transparenta materialului de baza utilizat, respectiv asigurarea transparentei si vizibilitatea nestingherita a produselor expuse. Pe langa sticla, la crearea oricarei vitrine sticla magazin intra elemente de feronerie, de imbinare si de sustinere a partilor din sticla.

Avantajele acestor vitrine din sticla – vizibilitatea maxima asigura cresterea vanzarilor

Atunci cand pasesc intr-un magazin, cei mai multi clienti prefera sa se descurce singuri in prima etapa – spre a-si putea face o idee de ansamblu, si doar apoi solicita ajutorul asistentului comercial. De aceea, crearea unui spatiu cu vizibilitatea maxima, alaturi de selectarea unei modalitati inteligente de iluminare inseamna, vanzari cu peste 25% mai mari.

Avantaje:

  • asigura vizibilitatea maxima pentru clientii;
  • sunt rezistente, fiind confectionate din sticla securizata;
  • sunt usor de intretinut si de curatat;
  • permit accesul facil la produse si exponate, atunci cand este necesara accesarea acestora.
  • comerciantii pot vizualiza usor pe toata suprafata incaperii, pentru monitorizarea clientilor.

Succesul unei afaceri  – Caracteristicile unui spatiu comercial amenajat corect

In mod categoric, nu exista niste reguli stricte si rigide pentru crearea unui spatiu comercial care va avea succes, insa un mix fericit este reprezentat de cateva cunostinte de marketing, psihologie a clientilor, tendinte actuale in materie de mobilier, culori si stiluri de amenajare. De aceea, nu trebuie exclusa varianta contactarii unui specialist in amenjari, precum si cererea de recomandari utile din parte producatorului modelelor de vitrine sticla expunere.

  •  Lumina

In cazul in care este posibil, este preferabil sa fie prezenta lumina naturala in magazin, deoarece contureaza si reda culorile intr-un mod in care care lumina artificiala nu o face. Daca etse vorba despre un magazin amplasat in interiorul unui spatiu comercial de mari dimensiuni (centre comerciale, mall-uri), sursele de lumina vor fi artificiale, asa ca vor trebuie alese in consecinta, spre a scoate in evidenta produsele expuse.

  • Culorile decorative

Intreg spatiul comercial trebuie sa spuna o poveste, iar culorile o nareaza corespunzator. De aceea, ele vor fi alese tinandu-se cont de tipul de lumina, specificul magazinuluil stilul decorativ si alte aspecte care tin de preferintele beneficiarilor. Recomandarea generala este sa fie selectate maxim 3 culori, eventual chiar nuante din aceeasi paleta de culori, si sa se evite aglomerarea de culori, deoarece contribuie la micsorarea spatiului.

  • Mobilierul

Mobilierul este cel putin la fel de important precum culorile selectate lumina si alte elemente decorative si de accesorizare. Piesele de mobilier si numarul de vitrine din sticla trebuie sa fie ales conform spatiului disponibil: nici prea multe, pentru a nu incarca si nici prea multe elemente, pentru a nu supra aglomera spatiul.

De asemenea, acestea vor fi alese si in functie de activitatea desfasurata, intrucat unele tipuri de afaceri sunt gandite cu un spatiu aerisit. Spre exemplu, o bijuterie nu va necesita foarte multe vitrine, ci mai degraba va fi amenajata cu vitrine in centrul spatiului, iar o atentie deosebita va fi acordata luminii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like